Üdv mindenkinek.

Bevallom elég új ez a dolog nekem de igyekszek majd idővel hozzá szokni. Nem igazán, hiszek benne hogy valaha is elolvassa bárki is, vagy, hogy egyáltalán folytatni fogom, de minden esetre elkezdeni elkezdem, mert már így is dúrván 1 évet halasztottam vele. A blognévről csak annyit, hogy:

  1. Minden név foglalt volt
  2. Össze sűrítettem a három legismertebb nicknevemet, ami jelenleg forgalomba van.

Hogy mégis minek írok már én is blogot az életemről....őőő.....erre találták fel nem?....hát akkor!!....mondjuk igazából ez nem teljeskörű élet leíró blog.....nem fogok benne bőgni, meg sajnálkozni hogy hejj de szar életem van, meg hogy mennyire kiba***tak velem a múltba stb...stb....csak pár szemléletet kívánkozok megosztani....az útókorral, és valamelyik xy genercáióval. Ha ezeket a szavakat olvasod akkor, már volt értelme alkotni valamit.....habár nem igazán miattad csinálom hanem mert, így könnyebben meg tudok szabadulni pár zavaróbb gondolattól. A tematikát még nem tudom hogy lesz.....próbálok majd valami izgalmas módot ahogy felvezetem a megjegyzéseim.....majd kiderűl, akárcsak hogy milyen stílusba fogok mindent előhozni. Annyi minden esetre bizonyos, hogy lesznek olyan időszakok amikor egy bejegyzés nem lesz napokig, és lesz olyan amikor egy nap alatt három is előfordulhat. Na elsőre ennyi elég is lesz. Gratuláljatok hogy végre eljutottam idáig is.

Üdv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maleperado.blog.hu/api/trackback/id/tr151012933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása